funderingar

plastkassar i affärerna.. det står ofta på dom t.ex. 69 öre till ett eller annat välgörande ända mål.
men är det någon som någonsin har hört hur mycket alla dessa kassar har dragitt ihop och att pengarne verkligen har kommit fram? som småbarnsfamilj måste man ju skänka en massa pengar till välgörande ända mål, för åtminstonne jag är och handlar flera ggr/veckan, alltid är nånting slut :( och gör man inte som jag har man lyckats planera väldigt bra, man storhandlar, vilket jag oxå gör o då blir det ju oxå en massa kassar...
alltså skänker jag ju pengar till välgörande ändamål iaf, så nu känner jag mig mycket bättre med ens :)


Kommentarer
Postat av: mia

BRA! nu fick man bra samvete på en gång!
nog för att jag försöker ta med mig egna plastpåsar så man slipper ta nya varje gång. dels med tanke på miljön men också för att det helt enkelt inte finns plats för alla miljoner påsar! haha

2007-12-20 @ 11:03:54
URL: http://lillamaa.blogg.se
Postat av: Josefine

Heeej! Gud va länge sen! O ett till litet charmtroll har du fått. Så söta små sessor =)
Ja d e mkt o stå i just nu, lr har varit länge nu. Men nu har ja äntligen tagit tag i all skit o får hjälp så nu ska d la bli bra =)
Hoppas du haft en bra jul o nyår!
God fortsättning!
(länkar till din blogg)
kraaaaam!

2008-01-03 @ 07:43:11
URL: http://www.emjowa.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0