vet att jag inte har skrivit på ett tag

har vart jobbigt nu ett tag, känns som om det inte finns nån tid till nått, jag hinner inte med allt jag ska göra.

saker som ska göras innan jul:
  1. gå på luciatåg på dagis
  2. bvc med båda flickorna

  3. städa toaletterna
  4. få bort all tvätt
  5. göra klart älgarna som är ritade av linas händer och fötter
  6. göra klart morfars julklapp
  7. börja göra mormors julklapp
  8. köpa julklappar åt bror1, bror 2 och bror 3 och styvbror och lillesyster
  9. köpa julklapp åt ebba
  10. kanske köpa nått mer åt lina
  11. skriva färdigt åt minstone denna skol uppgift
  12. helst iaf en till
  13. fara till svärfar o skriva ut foton till morfars julklapp och hämta ved o gubben skulle fixa med mondeon
  14. just ja måste ju baka andra pepparkaks degen
  15. jämna till mitt hår
  16. julgranen måste ju upp oxå

Kommentarer
Postat av: mia

usch, massor som ska göras!

2007-12-13 @ 16:00:05
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0