Affärer

Idag vaknade vi hyffsat i tid iaf, efter att ha fått sova 4 timmar var jag trött som sjuton men tog mig i kragen o for o förde Lina på dagis.  hon var ganska griiig o gnällig o ville inte alls stanna där fast hon hade tjatat i en o en halv timme om "DADIS!!" o hon älskar verkligen  sitt dagis annars men idag ville hon "åka vannen" med syster i stället.
nå ja jag gick iaf efter mycke om o men, tänkte att hon lugnar väll sig när jag väl har gått.

Gick o handlade med lillsessan, sen hem o käka frukost o gav Ebba lunch, sen gick vi o la oss igen. vaknade en timme innan jag skulle hämta Lina.
Hon skulle inte klä på sig på dagis, fick tjorva med henne en bra stund.

sen  gick vi o handlade tyg till köket, hittade ett jätte fint rött med beiga stjörnor på!!
var tvungen o ringa mommo o fråga hur man syr gardiner:/ hon skulle komma o hjälpa mig nästa vecka..

Lina åt en HEL portion mat idag!! kors i taket men jag fick ju givetvis stänga tv:n o hota med att hon inte får se på den innan hon har ätit upp all maten.

Var folk förbi o köpte våran skoter idag, så då är man utan igen, men körde ju bara typ 1km förra vintern, var ju så dåligt före o så lite tid.

nu ska jag försöka plugga lite, o sen kolla på skrapboking prylar, jätte sugen på att göra nått kreativt är länge sen jag gjorde de nu, har inte ens målat en tavla på snart ett år:(

hej hej


Kommentarer
Postat av: mia

usch,d e kan inte vara lätt att vara mamma till två små

2007-11-21 @ 07:47:22
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0