Då var det dags att börja blogga

Nu börjar jag att blogga som alla andra :)

känns som om man vill skriva av sig lite ibland, kanske är bra att få ut alla känslor och tankar som man har som tvåbarns mamma.

sitter och försöker plugga, är jobbigt ligger så mycket efter hela tiden.

försöker även stressa med att få i  ordning allt innan björn börjar vecko pendala igen, skulle o köpa isolering och virke idag men det gick ju åt skogen. bilen våran vill inte gå ordentligt och den andra står hos min svåger med sommar däck, vi har ju vinterdäck men vad hjälper det utan att ha fälgar till dom. får se om han får igång bilen till i morgon. kan ju alltid hoppas..

flickorna har ju givetvis fått feber igen, det är andra gången på två veckor nu dom ligger i 39-40 grader. typsikt det också för då kan jag ju inte föra lina på dagis heller så hon springer runt mina fötter hela tiden, sen oroar man ju sig i onödan då hon inte vill äta, får ju i henne välling iaf så det är ju positivt:)

nää nu ska jag försöka skriva fördigt på datan det jag skrivit hittills på denna uppgift, förhoppningsvis så är jag färdig med den i morgon så jag får skicka in den och börja med nästa.

hoppas det går bättre för alla andra än för mig just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0