en lista jag hittade

Vilket ämne gillade du mest i skolan? hmm då när jag gick på gymnasiet var det nog bild
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: stallskötare
Är du troende? troende o troende, tror inte på nån gud iaf
Vilken färg har din tandborste? blå
Har du åkt ambulans nån gång? ja en gång, o fastspänd överallt, var inge skoj..
Tycker du om DrPepper? uscha hur kan nån dricka nå sånt:(
Har du fått massage nån gång? jo men inte av nån riktig massör
När klippte du dig senast? oj hmm det vet jag inte
Sötlakrits eller saltlakrits? söt
Ser du dig själv som lång eller kort? kort fast jag är nog av medellängd
Vad har din mobiltelefon för märke? Nokia givetvis
McDonald´s eller Max? Max går ju inte att äta på mc donalds, men hellst äter jag på korvgubben
Har du ett överkast på din säng? hmm jo i fotändan ihopknölad då den inte ramlat ner på golvet haha
Har du brutit nåt ben nån gång? nix inte helt igenom
Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? hundöron, fast jag gör dom längst ner o inte högst upp
Hyrfilm eller biobesök? har aldrig råd med nått av det:( o inte tid heller
Tycker du om ord? jepp iaf o läsa dem
Minns du någon speciell person från din barndom? jo en tjej som jag kände men som flyttade då jag var 6 år
Har du hår på ryggen? alla människor har väll kroppshår på hela kroppen eller? har jag missuppfattat?
Äter du fiskbullar? jepp o gott är det, o ja jag vet vad dom innehåller!!
Beskriv din humor: humor, vad är det?
Använder du morgonrock? jepp det gör jag
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? nix vart nog bara i sovrummet då jag möblerade om
Nämn en sexställning du gillar: de e la olika
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? hehe allt är ju i den lådan dom ska vara men inte har jag vikt dom inte då de bara är underkläder
När blir man vuxen, enligt dig? blir man de, måste jag?:(
Använder du balsam efter schamponeringen? jepp
Nämn en skiva ur din skivsamling: hmm står nog trax data på alla nästan
Vad gjorde du i går kväll? pluggade till 02,30
Yngre eller äldre män? äldre än mig men inte för gamla
Använder du accessoarer? ibland
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? det har jag nog säkert varit
Vill du skaffa barn? har ju redan två
Hund eller katt? katt
Har du några syskon? mm några stycken, beror på hur man räknar
Var är dina föräldrar ifrån? sveriga och finland
Har du hånglat med någon av samma kön? mm måste ju testa allt en gång
Vilken kanal tycker du bäst om? kanal 6
Brukar du handla på second hand? ja blir väll tradera ibland
Har du en tatuering någonstans? Jepp några men inte tillräckligt
Jeans eller shorts?jeans
Var fikar du helst? vid mitt kökksbord
Vilken butik hittar du alltid någonting i?  matvaruaffären
Vinter eller sommar? hmm båda
Vem står dig närmast? jag själv:)
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? ja du, de e nog min vinter jacka
Till vilket land skulle du vilja åka? oj de e många
Var bor du om 10 år? i ett hus förhoppningsvis
Världens bästa uppfinning? tvättmaskin, skulle bli tokig av att handtvätta
Mammagris eller pappas lilla flicka? hmm morfars:)
Hur svarar du i telefonen? ja, eller, hallå eller mmm
Har du någon dålig ovana? har säkert flera
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? hmm vet inte, kom med förslag:)
Är du duktig i skolan?  ja om jag vill o får lugn o ro o plugga
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? jo lite luddigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0