gubben kommer snart hem

äntligen kommer han hem, har haft en hemsk vecka.
känner mig som en zombi o inte har jag hunnit plugga speciellt mycke heller.
igår när jag skulle gå o sova så vaknade givetvis lillan då jag just hade lagt mig, efter det kunde jag ju inte somna utan låg o snurra o snurra i sängen. Tillslut klev jag upp o satt vid datorn en stund.

Har gått igenom ungarnas kläder och leksaker nu. skulle behöva ta foton på de som är litet o dom riktiga bebis sakerna o sälja iväg dom. men när ska man ha tid med de oxå:(

känns som om jag aldrig har tid o göra nånting. Tänkte gå ut o skotta snö iaf då gubben kommer så man kvicknar till lite.

skriver kanske mer sen.

just ja jag har beställt scrapbooking grejjer, fast de kanske jag har skrivit:/

Kommentarer
Postat av: mia

ja absolut! bara man får tid och råd

2007-11-22 @ 22:40:33
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0