jul städning!!

tänkte börja julstäda idag men vart inte så jätte mycke av med det, tvättade två fönster och torkade några lådor.
 men det går inte så bra med två små hjälpredor, lina lyckades riva ut grejjer från lådorna, doppa dammvippan i skurhinken, hälla ut vatten på bordet och sno min fönster skrapa.
så jag gav henne lite vatten i en egen hink o en trasa, men det slutade med mer vatten på bordet och golvet..
 sen tog hon en glasburk o hälde över vattnet i den och så tog hon en plastbytta o satte sin playdoo i den.
 och ebba rev ut alla saker ur mina julpynts lådor under tiden.

ska väll försöka fortsätta  med de här bara jag får lina o sova så, hon sitter just nu o sjunger i sin säng:S

skriver mer sen om jag hinner..

trist att ingen nappade på att skriva vilka dom är som läser min blogg:(

Kommentarer
Postat av: Anton

Men klart jag läser de vet du vännen =)

2007-11-29 @ 00:47:05
Postat av: mia

så de blir mer julstök än städning med andra ord!

2007-11-29 @ 18:35:29
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0