kl är nu 00:41

gubben har inte kommit hem ännu, fick just barnen att somna, äntligen pust..
lina väckte ebba vid halv 12 med sitt skrikande.
funderar på hur länge hon egentligen har fått sova på dagis eftersom det nu är 6 o en halv timme sen hon skulle ha sovit egentligen.
tänker bara på hur trött och grinig hon kommer att vara imorgon då jag väcker henne.
ska absolut INTE låta henne sova nå mycke mer än vanligt i morgon bitti eftersom jag måste försöka hålla rutiner nu när jag ska vara ensam på veckorna.
OJOJ vad hon kommer att vara grinig i morgon, kan nästan slå vad om att hon kommer vara det hela dagen..
men min man har då lovat att ta med henne till luleå då han ska o köpa virke och isolering, om han nu får bilen att fungera, kan ju hoppas det iaf.

hmm han borde ju förseten vara påväg hem snart tycker jag. han har skruvat i bilen 5 timmar. kanske ska ringa o kolla igen, eller inte, eller jag vet inte han tycker att det är jobbigt när jag ringer och stör, men tänk om det har hänt nått efter vägen...  jag kommer nog att ringa iaf, han får säga vad han vill för nu är kl snart 1.

misstog mig om barnen dom låter ännu där uppe, hmm låter dom vara i någon minut, sitter ju bara några trappsteg ifrån dom ändå, dom kanske somnar om jag låter dom vara ett tag till.

ja just ja måste ner i pannrummet oxå o fylla på i pannan, gör nog det först, sen ringer jag o sen går jag upp till barnen.. kanske får sova i nån timme iaf i natt om jag har tur, hoppas det blir mer än 4 som är det vanliga.

god natt

Kommentarer
Postat av: mia

hoppas du fick sova nå också!

2007-11-17 @ 17:03:41
URL: http://lillamaa.blogg.se
Postat av: Angelinn

Hej! Man tackar, man tackar :) Som partisk förälder tycker man ju att sitt eget barn är söööötast i hela universum. Och ibland sötast och jobbigast på samma gång :P Jag kikade lite på din blogg. Mår flickorna bra från febern?

2007-11-17 @ 23:37:07
URL: http://www.angelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0