kul att veta!

skulle vara kul att veta vilka som läser min blogg egentligen, vet ju att mia gör det! men vilka andra?
Ni får gärna skriva en kommentar så jag vet vilka ni är :D

igår kom ju gubben hem, han inte göra så jätte mycke då, snabbstädade innan han kom o så var vi ute o skottade snö.

nu är kl:10 o han har ännu inte klivit upp!! han lovade o köra Lina till dagis idag, men nu är det försent, dom äter lunch där snart o sen är det vila. Tänkte lägga mig o sova nu när ebba har gått o vila men hur ska jag kunna det med Lina hemma o vaken? det går ju inte. Hoppas han kliver upp snart så jag får lägga mig, e sååå trött igen.

Lina gick o la sig självmant igår:) först skulle hon inte byta blöja o sen skulle hon inte ha pyamas, men när jag hade gjort välling stegade hon bestämt in i rummet och la sig i stora sängen o somnade helt själv. Var såå skönt med en ledig kväll.

Ebba har fått för sig att hon ska ha välling på nätterna igen, testade igår med mammas tips o ge henne gröt innan hon gick o la sig, men icke nog var hon vaken på natten iaf. Å inte en utan två gånger.

Ebba går nu mer än vad hon kryper:) kan ju vara därför hon vaknar också, hmmm, träningsvärk kanske:(

nä nu ska jag gå o se om han har tänkt kliva upp idag, behöver ju smör från affären också, jag har inte ens ätit frukost ännu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0