Välkommen till min nya blogg!

Ska väll skriva lite allmänt om mig själv här till att börja med.

Jag heter Fia jag är 23 år gammal och bor i en villa i en liten by med min man Björn och våra två döttrar Lina som är 2år och just har börjat på dagis och så Ebba som blir 1 år i januari och som just har lärt sig att gå. sen har vi ju Linas katt som heter Tusse fast det är en hona men Lina har ju döpt henne själv så det kan jag ju inte göra något åt :)

Jag pluggar på heltid på distans och har den minsta dottern hemma hela dagarna. jag tycker om att läsa och måla. Gör detta så ofta jag kan. tycker om att göra nya och spännande saker men får inte så mycket tid över till nått annat än att vara med flickorna, plugga och ta hand om hushållet.

Håller tyvärr mest kontakten med mina kompisar genom msn och olika sidor på internet.

Jag bor långt i från närmaste stad och har inget körkort så jag får oftast åka buss om jag ska någonstans och det är dåligt med buss förbindelser + att jag alltid måste passa in det med dagis tiderna.

Jag tror att jag funderar för mycket på saker och ting helst på kvällarna då det har blivit lungt i huset, känns som att hjärnan går på högvarv alldelens för ofta.

Hmm annars kan jag väll säga att jag har dåligt tålamod som jag försöker träna upp varje dag och det jag hatar mest av allt är att vänta, vänta på att folk ska bli klara om man ska någonstans, vänta på bussar, vänta i kön på affären. tycker att det är ett evigt väntande jämt:(

Hoppas att jag får ut nått av detta skrivande och att folk får ut nått av att läsa det jag har skrivit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0