Kattungar

vi fick kattungar natten mot i fredags:) det var två stycken som överlevde efter att jag var tvungen att hjälpa katten våran. det vart lite komplikationer:(

dom är bara sååå söta, ska lägga in bild så fort jag har laddat batterierna i kameran så jag kan föra över till datorn.

annars så har jag varit sjuk i en vecka ungefär, i söndags var vi och tittade på hundvalpen som min mamma har tagit på prov. fast vi visste ju inte om att hon hade den förrän vi kom dit. var en liten överraskning. den var jätte söt och hete daisy.

idag var vi (jag och barnen) och hälsade på hos tessahs mormor. första gången jag fick se pojkarna irl:) nathanael och lina lekte jätte bra ihop. borde fara och hälsa på nångång så att dom får leka lite med varandra, det är bara så jobbigt att ta sig nånstans utan körkort:(

funderar på att flytta men vet inte vart.. vill iaf inte bo inne i nån stad och jag vill ha ett hus, helst med garage åt B.

lina och ebba gick och la sig nu på kvällen och det var tyst där uppe så jag tänkte att jaja dom har väll somnat då, efter ca 1timme började lina skrika jätte mycke så jag var upp och kollade till henne då satt hon bakom tältet i ett hörn och skrek så uppenbarligen hade hon somnat där, jag frågade vad hon gjorde där så sa hon att mamma inte se.. sötunge.. nåja nu har jag lärt mig att jag kanske måste kolla till dem när jag tror att dom har somnat.

ska försöka sätta in bilder och sånt i morgon, om jag hinner.. måste ju städa och baka då det kommer massa folk och ska äta tårta nu när jag blir gammal:)

kul att ni har fortsatt kika in i min blogg fast jag inte har hunnit skriva på ett bra tag

Kommentarer
Postat av: mia

måå vad gulligt med kattungar! tyvärr har vi nog inte råd att komma ihelgen... bensinen är ju, tyvärr, inte gratis :(

2008-04-16 @ 12:16:01
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0