Nu är våren här!!!

Idag har jag och flickorna tagit lite sovmorgon, den var nog halv åtta då vi vaknade. Morgonen var ganska lugn, flickorna lekte i sitt rum o jag låg i sängen o drog mig, ville inte alls stiga upp idag.

 sen sov ebba lunch medans jag o lina var o eldade och fixade med tvätten. alltså tömde torktumlaren, drog ner kläder från sträcket, tömde tvättmaskin, hängde upp tvätten o slängde igång en ny maskin.

sen har lina lagt puzzel medans jag tömde diskmaskin.

sedan vaknade ebba o jag kokade potatis.

gick ut, o ungarna lekte i snön medans jag spetade bort is från bron. är som en hockeybana på halva min gård.
Lina fastnade flera gånger i snön så jag fick krypa på alla fyra för att få lös henne.

sen var det middag, sen kolla barnen på film medan jag städade köket. sen var det läggdags, tog bara 2 timmar o få dom att somna.

efter de har jag städat o bakat muffins... nu sitter jag o spelar tribalwars. har fastnat i det där spelet:S

ska gå o läsa en stund i sagan drakens återkommst sen uppgradera mina hus o skicka iväg soldater innan jag går och lägger mig.

imorgon tänkte jag försöka städa i bloggen, den ser så tråkig ut....


Kommentarer
Postat av: mia

du har haft fullt upp

2008-04-03 @ 07:03:03
URL: http://lillamaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0