har inte skrivit på ett tag igen

ska berätta om jul o nyår men inte nu, ska gå på affären först med barnen o sen ta o elda o ge dom små liven mat.

Lina tog av sig blöjan igen igår när hon hade bajsat så jag fick ett jäkla arbete, hela min plugg kväll gick åt till att skrubba säng o unge:(   fattar inte vad de e som är fel, varför hon gjorde så nu helt plötsligt igen. hon har ju inte gjort det på säkert ett halv år. men innan det var de 1-2ggr/dag 4-6dagar i veckan under 9 månaders tid:(
o ingen kunde hjälpa mig o säga vad det var för fel på henne. bm sa bara att ja du dom brukar inte göra de så länge dom flesta barn gör det i en period på 2-3 månader o slutar sedan. grrrr

hoppas detta bara var ett litet återfall o inget som kommer att fortsätta.

efter att ha skrubbat sängen försökte jag natta  Lina. hon somnade halv ett. då hade jag gett upp en timme tidigare o gått o eldat så vi inte fryser ihjäl på morgonen.

i morse var jag trött, har sovit dåligt, haft båda flickorna i mitt rum, Ebba dock i sin egen spjälsäng. är inte van vid att dom är där inne, men var ju tvungen så jag kunde vädra deras rum. Lina snurrar hela nätterna o andas tungt o drar av mig mitt täcke fast hon har ett eget. sen drömmer båda flickorna o gnyr i sömnen o ibland skriker dom.

allt detta resuleterade till att jag var som en zombie i morse. är det ännu oxå, skulle kunna sova läääänge. men orkade iaf inte gå med lina till dagis. så nu står hon o säger ut o öppnar grinden så jag måste ta o gå. skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0