hmm

jaha då vart det ju inte att uppdatera iaf då, försökte städa igår men gick inte så bra ebba ville inte somna o när hon väl gjort det så vaknade hon nästan med en gång igen o var uppe typ halva natten.

idag är dom jätte tjuriga o vill inte somna, blir vansinnig snart på allt pipande, tjutande o tjurande o inte gör det det bättre att jag knappt har fått sova på nätterna, barnen är snuviga oxå. ska till arbetsförmedlingen på kurs på morgonen så jag hoppas verkligen att dom ska somna snart så jag hinner fylla i alla papper o göra allt som måste göras hemma, typ hänga tvätten, klippa klart gräset o fixa diskmaskinen..


måste göras idag så jag blir väll utan sömn i natt igen då...




tack Tina för sällskapet på dan idag, annars hade jag nog somnat ifrån barnen idag är sååå slut.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv! Det var bara trevligt!!

2008-06-17 @ 20:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0