uppdatering med lite bilder

lite sent ute med endel kanske

kattungarna när dom just kommit ut

nyfödda

sååå söta, ska ta ett nytt kort i morgon, nu e dom ca 10 veckor gammla



Pappas tjej tror jag:D




hehe kul o läsa när det är en massa bilder


så var det påsken med påskägg



mest kläder i men dom fick mamma ta hand om:D

o så var det påskägg o glass hos gammel mommo o gammel moffa



ebbsan tycker det är gott med glass






o sen har jag ju fått en stor tjej som skulle sitta pottan men nu e hon ju ännu större förstås o ska sitta "Tojja"






ja då var det dagens händelser.. har vart o kollat på ett hus för nån vecka sen fick besked från banken idag o måste lägga allt för mycke pengar själv för att lyckas skrapa ihop det på några dagar:(
synd för jag ville ju verkligen ha DET huset

imorse gick jag till Tina efter jag fört barnen på dagis o så for vi på IKEA:D hade dock inga pengar just o visste ju inte hur det skulle bli med huset så ides inte handla nått..

nåja vi plockade på oss det vi skulle ha o så käkade vi så klart:D det var jätte gott.

TACK för lunchen:D

när vi kom till kassorna så stod dom stilla så vi blev less o lämnade kundvagnen o gick iväg.. for o skulle köpa blommor.. haha rätt årstid o allt fanns ju typ inga kvar, nåja vi plockade ihop lite, köpte tre plantor själv för de ser så tomt ut i min blombänk o tina hittade endel tillslut även om det inte var det hon egentligen ville ha, men fint blev det då dom kom ner i krukorna.

sen o hämta barnen på dagis eller ja tina hämtade sin tös medan jag gömde mig i bilen:) for o drack kaffe i lugn o ro o sen var det bara för mig att hämta mina övertrötta o tjuriga barn..

nu har dom somnat, eller ja för en timme sen kanske, men innan dess så var Lina bara tvungen o se om det gick o riva i tapeterna*suck* bara o tapetsera om om jag inte lyckas pussla ihop den igen, vilket nog är bäst då det är i barnens rum o lär bli ner rivet fler gånger..

orkar verkligen inte få ner mina blommer i jorden idag.. ska knalla  i säng strax.. eller måste nog hoppa i duschen först oxå, hinner ju aldrig göra det på mornarna då jag sover så länge jag bara får innan barna vaknar..

morgondagens planer är att få sååå fint väder som möjligt så man kan ta det lite lungt för en gångs skull..

tjohopp hoppas det blir en varm dag så man kanske får lite fär

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vilka härliga bilder!

:-)

2008-06-29 @ 16:15:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0