ååå vilken morgon!!!

vaknade i morse jätte trött.... gick in till flickornas rum o kollade varför ebba skrek, hon behövde ju givetvis byta blöja. tog upp henne o började kolla vart lina tagit vägen, hmm hon syntes inte till.
 nåja letar henne sen, blöjbyte först. kommer in på toaletten där jag har skötbordet, där står ju lina. hon var i fullfärd med att hälla ut mina lösnaglar på golvet och hon hade rivit sönder ALLA mina tamponger.
HJÄLP nu var det kris, ringde B på jobbet o berättade vad HANS BARN hade gjort. (det är hans barn då dom ställer till med saker:D ) nåja bad honom flytta över lite pengar på mitt konto, men han sa att han inte har internet dosan med sig.
hmm gick o kollade vid datorn, där låg det då ingen dosa. tånkte att barnen kanske har kommit åt den, började söka i köket o vardagsrummet.
Hittade ingen dosa.... ringde björn igen o sa att han får kolla sina jackfickor men han påstod att han inte hade den och hade lämnat den vid datorn i köket, fick ett smärre utbrott på honom för den låg ju inte där och nog borde han väll veta var han har lagt den.
kunde ju inte ens gå till dagis med barnen om jag inte fick byta tampong först *grr* 
mamma ringde upp mig o frågade om det var kris, ja sa jag vad tror du (B hade tydligen ringt henne) hon ringde iaf sin svåger som bor i närheten av mig o han sa att han skulle fixa de.
hittade tillslut nån jätte binda som jag hade kvar sen bb efter att jag födde ebba. det fick duga tills jag hade fört ungarna på dagis. K (mammas svåger) hade just vart till dagis iaf med flickan och var på väg till mig så han stoppade mig efter vägen. han hade ordnat de:D TACK!!!!!! min dag vart räddad helt plötsligt.
fortsatte leta B:s dosa när jag kom hem o var hittade jag den, jo i hallen i hans skruvar jacka.
undra hur den har hamnat där, men antagligen har antingen jag eller han stoppat den i fickan om barnen fått tag på den eller nått o sedan glömt bort den.

nu ska jag ta o dricka kaffe, äta frukost o sen gå ut o skotta klart taket på husvagnen o balkongen borde ju oxå skottas.. *pust* nåja har ju 3,5 timma på mig innan barnen ska hämtas från dagis igen.

Lina sa glatt hejdå idag när jag lämnade dom men Ebba började stört gråta, hoppas hon inte grät så länge. de e nästan jobbigare när det är den mindre som gråter än när det är den större:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0