dagens händelser

vaknade i morse av att ha försovit mig. hade inte hört telefonen då den hade larmat*suck* nåja men vi han till dagis i tid iaf.
kändes mottigt o lämna barnen idag, dom skulle vara hela 5 timmar där:(  har inte vart ifrån ebba så mycke, det var väll därför. lina blev jätte ledsen då jag skulle gå, hon har varit det hela veckan, jobbigt, förstår inte varför har ju alltid gått så bra o lämna henne tidigare. vart bara ännu jobbigare. ebba bara sprang iväg och lekte hon iaf.

nåja kom hem o skottade av halva taket på husvagnen, sen gick jag in o käkade frukost, han inte göra det på morgonen. tänkte jag skulle unna mig frukost på sängen o läsa lite i en bok. har börjat läsa sagan om drakens återkommst och dom är sååå Bra. kan bara inte sluta läsa:) 
ögonen började gå igen på mig så jag ställde väckarklockan på kl 12 så jag inte skulle slösa bort hela min lediga tid.
vaknade halv 2 fan klockan hade inte ringt. jaja det var bara o klä på  sig och gå o hämta flickorna på dagis då...

kom till dagis o nu ville inte lina komma hem, men ebba kom o kramade mig så fort hon såg mig:)

så här såg lina ut då jag hämtade henne
image26image27

var ganska sött men inte kul o försöka få bort från hennes ögonbryn.

flickorna var jätte trötta när vi kom hem även fast ebba hade sovit på dagis. Lina har vi börjat prova ha utan att sova på dagis, hon somnar iaf på kvällarna nu o springer inte uppe till 10-11. de e skönt men jobbigt att hon ska vara så grinig på eftermiddagarna.

hade tänkt bada flickorna idag men det får nog bli imorgon i stället när björn är hemma. dom var sååå trötta, somnade redan halv 6 båda två. sen är det ganska jobbigt o bada dom själv för mitt betong golv där nere i duschen är ganska så hårt o ebba sprang iväg innan jag han hejda henne förra gången o halkade givetvis o satte sig på rumpan o slog sedan i huvet i golvet:( vilket inte var så bra, tur att hon inte slog i det så hårt. Och för er som undrar varför jag inte han hejda henne så var det för att jag tvättade ur schampot i linas hår just då, vilket inte är det lättaste när hon hatar det o lblir som en ål i famnen när man ska göra det.

jaja nu ska jag iaf ta o fixa tvätten o sen gå o lägga mig, är ännu trött fattar inte vad de beror på, om det inte är för att jag har dåliga blodvärden igen kanske, borde kanske trycka i mig lite järntabletter så kanske man blir piggare.

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0